Chill Dag !

Heej :)
Vaknade vid halv 11 idag av att mamma kommer in och väcker mej. Sen blev det en sväng ut med Vippe. Och så nu hamnade jag här i soffan medans jag väntar på att Melinda ska komma :) Hade också tänkt svara på frågorna sen frågestunden idag med :) Så här kommer det också några bilder sen idag och kanske igår :)
Detta underbara hårspray använder då jag :) Dock blinkar jag alltid när blixten kommer på kameran (a
Glömde visa min almanacka som jag fick i julklapp, den gjorde jag själv på presonligalmanacka man fick bestämma allt själv, hur den skulle se ut och allt :) Så min blev såhär då ;)
Och såhär ser den ut inne i den :) Super nöjd med den och den kostade cirka 279 kronor och jag tog storlek medium :)
Men nu ska jag kolla frågorna och svara på dom :)
Hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Elli

Vi gjorde en kalender till min morfar på den sidan! Fin din blev!

2011-12-27 @ 20:12:20
URL: http://Bananaspliit.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0