Dag 9 !

Dag 9 ~ En låt som får mej att må bra !

Jag har inte direkt just en favorit låt, jag har rätt många som tillexempel alla Green Day låtar men speciellt "Kasper i Godislandet" med Mörkvitt, så sjukt söt låt och blir alltid glad av den hela tiden ♥ Men sen finns det ju andra låtar som tillexempel covern på "Fall for You" med Mitchel och Clinton Cave, sjuk bra dom sjnger och blir alltid på bra humör när jag hör den låten och dom andra coverna dom gjort (a  Sen har jag väl inte så många andra jag blir glad av. Blir glad av när jag hör mina vänner sjunga oxå (a
Men nu måste jag duscha och imon taggas tandläkaren och köpa den sista julklappen till Melinda ♥
Orkar inte lägga in en bild nu ;)
Byebye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0