Hunnit med mkt idag.

Hejhej :)
Idag känner jag att jag hunnit med en himla massa saker. Först i skolan var det ju då Lucia från halv 9 till halv 11, sen hade vi 2 lektioner sen mar sen slutade vi vid 1 istället för halv 4 :D Så Mathilda och jag åkte med mamma hem och började med att föärga hennes hår blev bra tyckte jag allt, sen bakade vi pepparkakor och byggde pepperkakshus (kommer bild snart) Sen åt vi mat, sen hästarna. Sen efter det såg vi lite på Sunes jul tills jag fick idén att vi skulle ut och hugga julgran så då gjorde vi det :) Se så mkt jag hunnit med idag och har till och med sett julkalendern :)
Såhär blev då vårat pepparkakshus, fint va ? Vill ni beställa är det bara att höra av er till Mathilad eller mej så får ni en egen för 20 kronor :)
Hann även med en bild på mina kläder idag.
Allt är från H&M urom smyckerna som kommer från Gran Canaria :)
Ne, men nu är det väl dags att plugga på engelska som är tills imon -.-'
Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Fin blogg!

Sjukt fina jeans ;)

2011-12-13 @ 20:51:21
URL: http://lavendla.devote.se
Postat av: Carro! :D

Hej! <3

Fin blogg. Gillar den men bakrunden är lite irriterande xD

2011-12-13 @ 20:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0