Ja eller Nej ?

Helu :)
Precis kommit hem efter skolan där vi hade jullekar (: Inte direkt de roligaste men helt okej :) Så nu har jag fixat hos hästarna och byttit kläder inför julfesten ikväll :) Kommer nog bli kuligt, hoppas ja ? Eller de brukar vara kul med Lydia och Melida och Frida och Julia (aa
Ne men nu till frågan "Borde jag klippa lugg eller inet ? ;o" Är sjukt sugen på det, men vet inte om jag kommer passa i det så då frågar jag er :D Vad tycker ni ? :)
Ne men nu måste jag fixa hos kaninerna (a Skriver kanske mer senare om jag hinner (a
Hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Melinda

Melinda heter jag faktiskt inte Melida ;)

2011-12-23 @ 10:44:45
Postat av: Melutta

Du har ju redan bestämt dig för att inte göra det men jag tycker absolut du ska det! Du skulle vara jättefin i det ;)

2011-12-23 @ 10:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0