Nyårsafton !

Helu :)
Vaknade vid typ 11 av att Mathilda vaknade och då var det bara att bege sig iväg till hästarna för en liten ridtur bland jägarna D:
Kom också på att det är nyårsafton idag :) Och som vanligt ska vi inte göra någonting alls, inga raketer och inget folk alls D: Ganska tråkigt om ja ska vara ärlig, men sak samma, mer tid till datan (aa
Så nu vet jag inte vad jag ska göra, kanske se en film ? :) Vet ni ngn bra film ? :'D
O juste, det va så kul igår för jag och Mathilda skulle fota min nyinflyttade grannes häst. Så vi ställde oss bakom en stenmur i skogen och trodde inte hon skulle se oss. Men rätt vad det är så kommer hon ut ur huset och ropar:
"vad smyger ni omkring där för ?"
Helt pinsamt tyst
Hon: "varför?"
Mathilda: "Vi smyger inte, vi tittar bara på hästen (a"
Hon: "Men ni behöver inte smyga runt för det"
Sen gick vi därifrån. Sen red vi förbi hennes hus och hela hennes familj var samlade i ett fönster och stirrade ut oss som satan. Lite kul va det faktiskt (a
Bjuder på en gammal bild sen den 25 December :)
Ne men nu blir det film eftresom Mathilda bara åkte hem nyss.
Hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0