Trött Tjej !

Heej :)
Nu är jag verkligen jätte trött (a Och jag som hade tänktatt se på Smurfarna förrut ju, men jag fastnade framför massa azum bloggar istället :) Och längtar tills imon då Melinda kommer och stannar förmoligen här tills dagen efter imorgon och då blir det filmtajm :) Skulle egentligen åkte till Kalmar med mamma imon, men tänker spara mina pengar till ett par byxor som jag hittade på Junkyard som kostade 1299 kronor så det gäller att spara, men som tur är så fyller jag ju år snart (a
Men här får ni en bild bara för jag har tråkigt :)
Första gången hela familjen hamnade på en bild ♥ Dock va jag sjukt trött (a
Men nu ska jag faktiskt se Smurfana :) Har ni sett den ? :D
Hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Sickan

Fin blogg! ♥

2011-12-26 @ 00:02:46
URL: http://puckornas.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie - Foto & Design

Nej, har inte sett den men den verkar bra C:

2011-12-26 @ 00:11:32
URL: http://annsoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0