30 dagars utmaning !

Tjao :)

Ska börja med en 30 dagars utmaning, för att ha lite mer att skriva om :)
Skriver utmaningarna från en annan blogg !

Dag 1: En bild på dig och 10 fakta.
Dag 2: En bild på mig och min bäste vän + 5 saker som gör att jag älskar henne.
Dag 3: Mitt drömresemål.
Dag 4: Min djur geonom tiderna.
Dag 5: Sporter jag har gått på genom mitt liv.
Dag 6: Varför valde jag detta bloggnamn ?
Dag 7: Bloggar som jag läser + vad jag tycker om dom.
Dag 8: Mina mellannamn och vad jag tycker om dom.
Dag 9: En låt som alltid får mig att må bra.
Dag 10: En plats som får mig att må underbart.
Dag 11: En plats jag vill tillbaka till.
Dag 12: Såhär ser jag på mig själv.
Dag 13: Bästa data/TV spelat jag spelat.
Dag 14: En låt som får mig att gråta.
Dag 15: Min största rädsla.
Dag 16: En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 17: Mina Idoler.
Dag 18: Berätta om ett minne från en resa.
Dag 19: Något jag förrut hatade, men har lärt mig att älska.
Dag 20: Om jag blir snuskigt rik skulle jag.
Dag 21: Min Familj.
Dag 22: Berätta om ett tillfälle jag skulle vilja uppleva igen.
Dagarna som kommer får ni läsare skicka frågor i komentarfältet så svarar jag på dom.

Skriver första utmaningen om en stund då jag pluggat mer.

Byebye :)

Kommentarer
Postat av: Kelli

okaj om jag snor den listan? c:

2011-11-09 @ 17:25:16
URL: http://mitttypsagoland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0