Dag 2 !

Dag 2 en bild på mig och min bäste vän + 5 saker jag älskar med henne.


Bilden är sen i sommras :)

Jag älskar henne för:

♥ Hon är helt azum rolig.
♥ Underbart snäll.
♥ Hon finns alltid där (eller nästan, inte när hon är sjuk).
♥ Samma intressen, vilket är bra.
♥ Sist av allt. Hon är helt enkelt underbar.

Ville nu bara säga: Jag älskar dig Mathilda, de kanske du inte visste :* ♥


Denna bild tog jag på henne idag/ikväll när vi gick till hästen.

Och Mathilda om du ser detta: komentera för fan :*

Hejdå :)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

AWWWWWWWWWWW min hallongrotta ! du betyder mkt för mig ! <3

2011-11-08 @ 20:22:58
URL: http://Plumskaniner.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0