Dag 3 !

Dag 3: Mitt drömresemål !

Jag har då två drömresemål, det ena är till Thailand. Jag bara älskar det landet, deras underbara klädstil och alla underbart söta människor (a Älaskar deras stil "kawaii". Sen så har mamma lovat att vi ska dit när jag slutat gymnasiet, visst det är 4 år dit, men jag ska ändå dit :) Min kusin Dennis åker dit nu i veckan och jag är fett avensjuk D:
Aja, titta bara så mysigt och underbart det ser ut där i Bankok.


Mitt andra drömresemål är Japan. Är ju typ samma sak som Thaildan och älskar detta land med. Vill åka dit på grund av samma sak som thailand.
Man kna ju säga att jag vill åka till Asiatiska länder :)

Aa, men nu måste jag gå en stund (a



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0