Finaly !

Tjao :)

Äntligen är jag klar med inlämningensuppgiften i hemkunskapen, tog ett bra tag :)

Men nu tänkte jag visa vilder på min plånböcker jag har hemma :D

Denna lilla sötingen som kommer från www.cocoo.se kostade cirka 145 :)


Har även denna som komemr från www.cocoo.se och kostade cirka 165, men har denna i rosa. Dock fanss det ingen bild på den på hemsidan (a

Domma två som pappa köpte till mig, men vet inte vart (a

Har denna som är den senaste som jag själv köpte, från Accent i Jönköping, kostade cirka 100 kronor med rea
pris :)

Aa, sen har jag en svart med en fjävul från Nikki på med och en lila med Ior på :)

Aja, nu ska jag ta ngt och äta :D

Jag tycker ni måste börja ställa frågor till mig nu :D
Hejdåå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0