Frågor !

Tjao :D

Gör dett test inom 20 min,

annars händer det något som du inte vill, imorgon !!

HUR

Svarar du i telefonen: Hej dä e Fanny, eller Helu beror på vem som ringer ;)

Tycker du om gul-bil-leken: Oja :D

Mycket är klockan: 13.12

Spenderar du en regnig dag bäst: Datan, läsa elr Spela Wii (aa 



VEM

Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Mathilda- Hahahahahah gutt ! Funderar på att också göra det ;)

Pratar du med på msn just nu?  Lydias Lillebror ^^

Ringde dig senast?  Mamma

Pussade dig senast? Öhm, va väl typ min brors unge Max x)

Vill du kasta en sten i huvudet på? Hemligt ;)

Ska du träffa imorgon? Öhm, det ser vi då ;)

Sov du med senast?  Hahah Melinda :)

Vem fick du senast sms av? Mathilda


JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna: Jau

Gråtit en hel natt : nej

Druckit så du spytt: Aldrig druckit :D

Åkt vattenskidor: nej

har du åkt rullstol: ne

Gjort en bakåtkullerbytta: Ja

Köpt lösgodis för över 50 kr: Har jag säkert ngn gång ;)

har du haft träningsvärk: Oja x)

Önskat att du var det andra könet: näj ;p

Sett din kompis i rosa kanindräkt: Haahaaa näe :P




Nu ska jag fortsätta äta mitt godis och leta efter en kamera att köpa :D

Och idag äre bara 9 dagar kvar tills Frida oh jag ska börja på "moppekurs" eller va de nu heter ^^

Hahahah bara för jag vet att jag inte kommer klara de :D

 

Byebye :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0