Dagen efter shoppingen :D

Heej :)

Jag vte att uppdateringen suger... Men har inte haft ngt internet nu på ngra dar ;)
Aja, blev faktiskt lite saker med hem från shoppingen igår med Mammi och Mathilda :)
Bland annat: 2 par skor, 1 långarmad, 1 t-shirt, hårfärg :D
De va väl typ allt (a
Här kommer ngra bilder på de jag köpte ;D

Hårfärgen (a ni får se resultatet imon ;)

En av tröjorna ja köpte (a

Ett par av skorna (a

Andra paret (a hittade inte dom jag ville ha egentligen, så fick bli domma (a

Sen denna tröjan fast i svart (a
Alla bilder är ragna från internet eftersom jag inte hade ngn ork att ta bilderna själv plus att mobilkamera är sjukt dålig ;D

Aja, idag blev de i alla fall att va med Mathilda ochs en städa mitt rum ;D
Blev nöjd med rumemt faktiskt (a

Aja, måste fortsätta städa det sista, hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0