Heeej !

Hej :)
Idag har det varit första dagen på denna veckas prao :)
Den blev faktiskt helt okej eftersom jag är med Pappa hela dagen ch då blev de inte så mkt jobb (a
Sen efter de blev de bara att sitta hemma ch inte göra någonting.
Sen skulle ja ut med hästen och pappa skulle typ ge våran granne tidningen och gissa vad ?
Han öppnade inte dörren så pappa tittade in genom fönstret och ser honm liggandes över kökstolarna, så pappa springer inte till Berit och ringer ambulans. Så är vi ute och rider och då kommer brandbilen, sen på vägen hem möter vi brandbilen igen och då springer min häst baklänges ner på en åker och dampar lite <3
Sen hemma går vi till pappa och ambulansen för att se hur de va med Micke, och då sa dom att han är död ;o ända sedan i Fredags och ingen har märkt någonting ;o Shit asså ;o
Jag kännde ju inte honom så, men hade hand om hans hund för några år sedan, sen efter hunden såldes har vi inte pratat med honom.
Men aja, nu taggar vi för ännu en dag med prao och ett besök på sjukhuset för att röntga knät imon med.

Hejdå :)
Föressten, har ni någåt tips på vad jag kan tipsa om ellerv vad jag kan testa (altså typ mascaror osv) ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0