I brist på annat.

Heej (:
Just nu har jag så sjukt tråkigt så de kommer en liten "utmaning" här ;)

1. När gick du upp idag? 20 över 10
2. Diamanter eller pärlor? Pärlor
3. Senaste filmen du såg på bio? Kommer verkligen inte jag ihåg (a
4. Favorit TV-program? Glee (aa
5. Vad åt du till frukost? Macka
6. Vad är ditt andra namn? Viktoria
7. Din favoritmat? Tacos
8. Vilken mat gillar du inte? Soppa
9. Vilken är din favorit cd för tillfället? Green Day <3 
10. Vilken bil kör du? Har inte körkort men ska köra Volvo (aaa 
11. Vilken är din favoritmacka? Levepastej oh görka (a 
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Ingen anning 
13. Vilka är dina favoritkläder? Långa linnen
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du då åka? Japan och Thailand <3 
15. Favoritklädmärke? Inget speciellt
16. Var vill du dra dig tillbaka? Min säng
17. Favorittid på dagen? Mitt på dagen
18. Var är du född? Kalmar
19. Vilken är din favoritsport att se på? Hästhoppning
20. Vem tror du inte sänder detta tillbaka? Vet inte
21. Vem tror du skickar tillbaka först? Vet inte
22. Coca Cola eller Pepsi? Coca Cola (burkcola) 
23. Fotboll eller ishockey? Inget av det
24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Inget av dom 
25. Pedikyr eller manikyr? Manikyr
26. Några spännande nyheter att berätta för oss? Nej
27. Vad ville du bli när du var liten? Fröken
28. Bästa barndomsminnet? Massor
29. Varit i Afrika? Nej
30. Någonsinn rullat in någon i toalettpapper? Nej
31. Varit med om bilolycka? Nej
32. Favoritdag på veckan? Lördag
33. Favoritblommor? Alla rosa (a 
34. Sibylla eller kinamat? Sibylla (a 
35. Äger du en cykel? Ja, använder den varje dag typ
36. Vem fick du senaste mailet från? Öh, ngn kanin tjej tror jag (a 
37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Ingen anning 
38. Läggdags? Olika
39. Vems svar är du mest nyfiken på av de du skickar detta till? Jag skickar det inte till nån
40. Senaste personen du delade en middag med? Mamma och Pappa
41. Vad sysslar du med just nu? Svarar på alla de här frågorna
42. Favoritfärg? Rosa <3 
43. Hur många tatueringar? Inga än så länge
44. Utmanar? Den som känner för det :)
Se sås jukt tråkigt jag har xd
Aja nu väntar ja på att Lydia (www.lydiastyle.blogg.se) ska ringa till mej :D
Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Melitta

Nice <3

2011-10-10 @ 17:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0