Mina rubriker suger....

Heeej :)

Just nu sitter ja oh pluggar på Islam och ngt till svenskan -.-'
Haha, och Melinda har precis åkit hem efter den fina "pratstunden" ;)

Förrut idag kom min snälla faster och farmor med muffins och kakor till oss :D

Men här kommer två bilder från dagen (:
Först "dagens kläder" och ja vte att min mina är *underbar* men är lite små sur för de regnade (a

T-shirt: H&M
Jeansleggings: Cubus
Linne svart: New Yoker
Tjock tröja: H&M
Converse: Junkyard
Väska: Inter Sport

Och här kommer en bild på när Melinda oh jag skulle ut oh gå i regnet (a


Haha, jah älskar mina röda gummistövlar <3

Aja men ska fortsätta plugga nu -.-'


Kommentarer
Postat av: Melitta

Ja pratstunden var trevlig....Haha men inte vädret:(

2011-10-06 @ 21:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0