Regn Regn och mer Regn D:

Helu :3

Denna dag har varit extremt tråkig D: Jag har haft as ont i tänderna och mått dåligt och är yr D: Kan de bli sämre innan helgen ? Ajja, På lördag hade jag tänkt att mammis och jag ska in och shoppa :'D Då blir det att köpa masssa nya "höstkläder" och mysiga hemma kläder :'D Jag vill oxå köpa en OnePiece och ett par vinter jympaskor, men blir lite dyrt för mina 100 kronor ;) hehe, men har ju mamma med mej (a
Aaa men nu måste jag gå och plugga på tyskan tills imon :')

Här kommer en dålig bild på min förra kanin.. R.I.P Pluto :'( </3

Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag heter Myraella på stallet.se :)

Kalla mig Elsa snälla <3

Söt kanin <3 Din ?

2011-09-30 @ 17:31:07
URL: http://elsahorsedjur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0