10 Saker

Här kommer 10 saker som ni kanske inte visste om mig. Eller några kanske ni vet.

*Jag sover alltid med strumpor på om jag sover själv, men sover jag med någon sover jag utan.
*Jag har 7 kuddar i min säng, men skulle lätt behöva fler.
*Jag älskar pingviner mest av alla djur i hela världen.
*Jag åt tacos första gången när jag gick i 6:an
*Ända sen jag var liten, typ 2 år har jag samlat på kossor, porslinskossor.
*Jag har inte haft min naturliga hårfärg sen jag gick i 4-5, så jag ahr då vänner som aldrig sett den naturliga.
*Min största idol när jag var liten var Nanne Grönwall :$
*Jag ser hellre en mysig Disney film än en läskig skräck film (många kanske vet det)
*Mitt hår är egentligen super lockigt på morgonen, mest när jag duschat dagen innan.
*Jag är 175 cm lång.


Aja, några nya saker ni lärde er om mig? :)

Kommentarer
Postat av: Emmy (whitesnowman)

Älskar pingviner, de är så galet söta! :)

2012-04-18 @ 18:21:28
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0