Massa regn och shopping.

Shosho!
Dagen började med att jag vaknade, sen tittade på film, och helt plötsligt var klockan halv 3, och jag som lovat mamma att försöka laga mat. Dock blev det godare än vad både mamma och papap trott, så det är bra :)

Ressultatet av min usla matlagnings teknik.


Dagens outfit:
Linne: H&M
Byxor: H&M


Det har typ regnat hela dagen, så pappa och jag bestämmde att vi skulle in till Kalmar :)

Köpte lite hårspännen och penna, läppsyl med lilleskutt på, och awesome hårspray :)


Men nu ska typ pappa ha internetet igen, så måste6 gå. Skriver mer i morgon kanske :)

Kommentarer
Postat av: Kittie-Jag backar bara för att ta sats igen!

Var är paraplyet ifrån? Hehe :3

2012-04-15 @ 21:34:18
URL: http://silverstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0