Paket, pizza och mamma fyller år.

Shosho :)

Idag blev det som vanligt skolan, där det inte hände så mycket typ. Va även hos tandläkaren med ju, gick bra, men gör ju massa int att få bedövning så man kan laga hålen, och nu har jag massa ont i hela munnen bara för dom spännt tandställningen.
Tröja: Ardene-Gran canaria
Linne: New Yoker
Byxor: Ingen aning faktiskt (a
Jag fick även mitt paket från Gina som jag hade beställt och det innehöll:
Ja, lite små kläder :)
Och eftersom mamma fyller år dag, vet inte hur mycket, men det är rätt mycket. Så åt vi pizza och ska snart äte BLÅBÄRSPAJ :D Yäy! Älskar pajer ju. Så ska ner och äte det nu.


Undrar också om ni vill se flera videoinlägg och vad dom ska innehålla i så fall :)
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lina/Mia

Tjusig blogg tjejen <3 ;)

2012-04-05 @ 17:59:20
URL: http://Linasss.Devote.Se
Postat av: Jag heter Sofia :D

Ooooh sexy underwear! ;)

2012-04-13 @ 04:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0