Byta gymnasium?

Hey!
Har funderarat hela natten på att byta linje på gymnasiet. Går ju som sagt just nu stylist på plusgymnasiet, men vill byta till media på Jenny. Dels för vi är runt 30 i vår klass, vi går alldeles för långa dagar, trivs inte alls så jätte bra i den klassen jag går i och jag vill inte ens bli stylist, jag vill ju bli något som har med foto och sånt och göra. Så på måndag ska jag gå in till rektorn och prata med hono och se om det går att byta, vilket jag hoppas. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra :'o Sen på plus är dte bara 50 elever och bara tjejer, vilket gör det hela ännu mer tråkigare. Så ja, jag måste få byta. Så jag hoppas att jag verkligen får det. Så ja, vi får helt enkelt se hur det bli. 
 
Men annrs idag så har jag och Melinda sett lite film, ätit mat och spelat Wii typ. Och nu ska jag in i duschen, fixa mitt rum och sen äta ännu mer mat tror jag. Älskar ju att äta (Mihihi. 
Funderar även på att fixa mitt hår, vill ju ha sne lugg och så, men det funkar inte. Så får se vad jag gör med håret. 
Random bild.
Men jag har inte tagit någon bild idag eftersom jag inte fixat mig alls, sitter fortfarande i myskläder och så. Men nu blir det in i dushen och sen fixa lite, så blogagr mer sen. Puss :*

Kommentarer
Postat av: Melinda <3

Vi äger på att spela wii, och på att svära när det inte går bra :) Vi får sova över snart igen, då har man något att längta till :)

Svar: Åh, självklart äger vi på det :D Och vi ska definitivt sova över snart igen :) Vi äger också på att köpa likadana kläder ;)
Fanny

2012-08-26 @ 16:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0