Dagens outfit!

Tröja: H&M // Byxor: H&M // Skor: Skopunkten
För övrigt idag har jag varit med Melinda och gjort massa roliga saker, spelat in video med svaren på frågestunden, fast dom kommer typ i morgon då jag har internetet igen. Även färgat mitt hår som ni får se i moegon också. Så nu ska jag se film, måla lite, mysa med min kissekatt och lite så ett tag. Väntar på mamma och pappa ska komma hem så dom kan fixa något till mig att äta D: Hehe.
Kom på att det bara är en dag kvar sen börjar skolan och jag är taggade :') Hih. Fast får gå upp runt 6 nu första dagen, sen vet jag inte får reda på det på måndag ju :')
Men pusshej :*

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Vill dy synas inför mina 200 unika besökare? Då kan du nu få en gratis länk. Endast det du behöver göra är att hjälpa mig att vinna. Läs mera här (direktlänk): http://blogofphoto.webblogg.se/2012/august/hjalp-mig-att-vinna.html#comment

Jag ber jätte mycket om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer.

2012-08-18 @ 20:51:43
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0