Dikter!

Hey!
När jag höll på att städa nu så hittade jag en jätte gammal "Poesi" bok som jag skrivit massa dikter i när jag var liten. Så tycker att ni ska få höra hur dålig jag är på att skriva dikter.
 
"Ditt hjärta är lika rött som den rödaste ros.
Dina ögon är lika vackra som en splnedgång.
Du är vacker precis osm du är."
 
"Du är så vaker som en sol.
Dirr hjärta är lika varm som en sol.
Du är det finaste jag vet"
 
"Killar och tjejer dom pussas och kramas så blir dom kära." 
 
"Katten är vaken om natten, när musen är i hatten, som tur var inte vid ratten."
 
"Blommor kan nästan alla ha, urom dom som är alergiska."
 
"Killar och tjejer blir kära på alla hjärtans dag och går hand i hand varje dag." 
 
"Man kan bli sjuk när som helst.
Alla kan vara sjuk när som man ser in i vitögat."
 

Jag hoppas verkligen inte att jag skrev dom seriöst för jag fattar verkligen inte den sista. Knas. Dock skrev jag den första i skolan när vi skulle skriva dikter och sätta upp. Haha, kan fortfarande inte skriva dikter. Hihi Knasigt. 
Random bild, men jag saknar vintern och hösten just nu. Vill ha jul och vinter och höst och varm choklad. Saknar även den hårfärgen på bilden. Hehe.
Men nu ska jag återgå till mitt städande. Puss :*

Kommentarer
Postat av: william

fina dikter:D

SV; Naw tackar så mycket:D Blir så glad:3
Och säg gärna vad du tycker om mina "Too Ghoul For School" Skisser som jag ritat:D

Svar: Haha, tack :D Det ska jag göra direkt :D
Fanny

2012-08-08 @ 13:25:35
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0