Första outfiten på jenny!

Linne: BikBok // Jeans: H&M // Skor: Skopunkten
 
Dagen idag har varit grymt bra. Åkte först till Lydia och sen åkte vi därifrån in till Kalmar med Melinda och hennes mamma och sen var det skola då. Först inskrivning och sen visade tjejen runt mig lite och visade mig min nya mentor. Då visade han mig min nya klass. Snacka om skillnad på klass alltså! På jenny var det både tjejer och killar från musik och bild linjen. Sjukt snälla och trevliga alla va. Har pratat mer med dom på denna skolan idag än vad jag gjorde under hela tiden på plus. As nice! Så vi hade en svenska lektion där alla fick säga sitt namn och vart dom kom ifrån, kommer dock inte ihåg ett enda namn typ... Och så fick vi jobba med en uppgift som vi ska fortsätta med i morgon sen en annan uppgift som ska vara klar på måndag, så ska ta och fixa den nu. Sen efter svenska åkte jag hem eftersom matten var tydligen insälld och annars ska vi gå till 11 på tisdag, vilket är awesome! Och när jag kom hem var klockan 11 och så nu ska jag fixa en av uppgifterna och sen måla/teckna/rita lite :') Så jag kan säga att denna dagen var den roligaste skoldagen hitills :'D Mihiw. Ser dock inte fram emot i morgon då vi har idrott första passet och jag vet inte vart jag ska gå riktigt, vet inte vart det ligger eller hur jag kommer in där och kan byta om, haha :'o Men det löser sig nog :') Annars ser jag fram emot dagen. 
Men nu blir det lite fixande och så bloggar jag mer sen, puss :*
 
Sen vill jag bara säga att jag saknar Mathilda och Rebecka! :')

Kommentarer
Postat av: Lina Breitholtz

Sjukt fin!<3

Svar: Åw, tack <3
Fanny

2012-08-29 @ 17:17:02
URL: http://liinahofsweden.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0