Mina "tama" kaniner!

Whoho!
Nu ska jag presentera min "tama" kaniner för er :'D
Zelda ♥
Zonja ♥
 
Dom ser ut att vara snälla och gulliga, men det är dom inte. Dom är mer vilda än tama. Jag har försökt varje dag med att sitta och gosa med dom, men dom bara rivs och bits, så nu ska jag ta tag i mig själv och göra dom små fulingarna tama igen! Dom har faktiskt varit tama, men sen flyttade dom ut och nu är som vilda. Speciellt den fluffiga lilla saken, hon är värst. 
Men jag älskar dom i alla fall ♥
 
Onödigt inlägg men jag är hos famor och Gun och fixar lite, så blir ett sånt här inlägg då!
Puss :*

Kommentarer
Postat av: melissa

så söta :)
fin blogg

Svar: Aw, eller hur :) Tack!
Fanny

2012-08-13 @ 16:30:58
URL: http://pinknotes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0