Morden!

Hey!
Nu eller ja om 20 minuter ska jag se "morden i midsomer" med mamma och pappa. Sen ska jag sova massor och inte ställa någon klocka tills i morgon. I morgon blir en bra dag. Ska först fixa lite på rummet igen. Sen vid 3 åker jag, Mathilda, Milla och Sandra in till Kalmar med tåg och där möter vi Bella och sen vid typ 7 eller vad det va så ska vi på Rix Fm sak. Bra dag alltså, med underbara vänner! Jag har noll koll på vilka som artister som kommer komma dit, men det blir nog bra. Haha. Men åker dit för att träffa mina saknade vänner. Som sagt kommer det bli en bra dag. Så jag ska komma på lite roliga tidsinställda inlägg och lägga in under den tiden. Sen kommer jag även ta lite mobilbilder under tiden jag är där och så. Ni får nöja er med mobil bilder, orkar inte ha med mig en väska för att ha min lilla kamera i :') Hihih. Aweosme! 
Men nu ska jag som sagt se film och kanske äta popcorn, vem vet? :'D
Random blomma, men orkar inte ta en bild nu. Så jag ska mysa ner mig i myskläder och bädda ner mig i soffan nu :3
 
Pussnatti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0