Ny dator!

Hey!
Först vill jag bara säga förlåt för dålig uppdatering och jag har ingen outfit bild idag.
Men fick som sagt min nya dator idag, den är as fin! Dock funkar inte mitt internet på den, eller jag vet inte hur man får det att funka, men ska försöka. Och om jag inte får igång det, så kan jag bara blogga ifrån den på typ lunchen, men ska göra allt för att få det att funka. 
 
 
Visst är han fin? :'D
Nej men om jag inte får in internet på den så kommer det bli svårt och tråkigt ): Men vi ska få WI-FI i huset snart så det kanske funkar då. Så länge får jag använda mig av min gammla dator då. 
Men skolan idag har varti bra. Snackade bara om datorerna hela dagen sen åt vi och då hade vi en rast som va en och en halv timma, så jag, Mathild aoch Rebecka fick runt lite på stan och kollade lite, köpte ny sak till mobilen, hade ju en kaka där förut, men jag tappade den för någon dag sen D: Så köpte en rosett :'D Så ja, dagen ahr varit bra och så. Har inte fått se shemat än, men hoppas på att få göra det snart :'D Mihihi. 
Och i morogn kommer Melinda hit och sover en natt och lite så.Då ska jag ta massor av bilder med nya datorn och hoppas på att kunna lägga upp dom när jag har intenet :')
Men sk ain i duschen och fixa lite så får blogga mer sen, puss :* 

Kommentarer
Postat av: -

Åh, vad fin han är! :D

Svar: Eller hur! :D
Fanny

2012-08-23 @ 18:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0