Nytt!

Hey!
Denna dagen har varit bra. Har städat rummet hela dagen och sen käkat lite pizza och så. Annars ingenting. Sen i morgon kommer Melinda hit typ klockan 10-11. Sen på tal om annat, som ni ser har jag ny bakgrund på bloggen och funderar på att göra en ny hader, eller jag ska göra det, bara ta mig tid och ork att göra det. Hehe. 
Och i morgon kommer även alla svar på frågestunden i ett video inlägg :'D Ja, jag har inte så mycket att blogga om idag, så får blogga mer i morgon :')
Älskar min missekisse ♥
 
Puss :*

Kommentarer
Postat av: tessi

jättefin blogg och måste säga att jag älskar ditt hår :3

Svar: Åw, tack så sjukt mycket, nu blev jag jätte glad c:
Fanny

2012-08-17 @ 21:56:32
URL: http://tesssaann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0