Omgjort!

Hey!
Som ni kanske ser så har jag gjort om liet i bloggen igen och är inte alls nöjd. Allt blev sjukt knasigt! Usch! Får se om jag kan fixa en ny bakgrund, annars är jag la rätt nöjd. Vill ha mitt rymd tema och de jag hade innan, men det hände något och nu ser det ut såhär D: Ledsen tjej! 
Men kan glädja mig med att jag tagit ett par nya blom bilder idag :')
Jag älskar denna blomman som finns hos min granne Berit :')
Svamp :3
Parasol :3
 
Men nu ska jag äta lite och kolla solsidan och sen komisarien och havet. Så det kommer ett inlägg till.
Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: Mjuuuw - Cheerleading i Kristianstad

Fina bilder :)

2012-08-27 @ 00:48:33
URL: http://mjuuuw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0