Random!

Hey!
Är typ hur trött som helst nu, så jag ska snart sova. Har precis städat och fixat mitt skrivbord nu igen så det är fint och såhär blev det: 
Dålig bild och så!
Men nu har jag båda datorerna på samma ställe och inte i sängen, as nice. Har även massa foton, album, pennor, block, måla saker och massa mer på bordet. Så nu är det fint :'D
 
Och på tal om fint! Kolla min mobil rosett sak som jag köpte på glitter idag för 30 kronor. Ser lite ut som en hello kitty rosett, massa fin :'D 
 
Men nu ska jag sova för att orka upp till skolan i morgon då vi ska på "hemlig upgifts" grej och har sköna skor på oss. Låter la kul. Sen taggar jag kvällen för då kommer Melinda och stannar en natt. Awesome! :'D 
 
Hehe, pussnatt kompisar :*

Kommentarer
Postat av: Ell

Åå söt rosett! :D En sån MÅSTE jag bara köpa :3

Svar: Den är söt :D Köp en sån då :3 Sen skriver du till mig på KIK :D
Fanny

2012-08-25 @ 09:39:47
Postat av: Erika

Aw! Älskar rosetten!!

Svar: Åw, den är söt!
Fanny

2012-08-25 @ 17:44:50
URL: http://onlyerika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0