Random!

Tio frågor om dig själv
Vad heter du i andranamn? - Viktoria, Annelie
har du några piercingar? var? - Jao, 5 i örat :3
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Beror på typ c:
väljer du filmkväll framför utekväll? - Gillar ju film, så filmkväll (a
din sämsta egenskap? - Jag har nog rätt många men jag visar nog inte alla tror jag. Hihi
är du dag eller nattmänniska? - Dag, eftersom jag sover på natten :3
vad har du på dig just nu? - Leggings, stor tröja och underkläder
är du nöjd med ditt utseende? - Nej, verkligen inte!
vad vill du ändra med ditt utseende? - Typ alla´t, men mest mitt ansikte och speciellt mina läppar och näsa!
Tio frågor om kärlek
är du i ett förhållande just nu? - Nej :')
har du varit kär på riktigt någon gång? - Jao
är du oskuld? - Jao :3
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Kanske, en gång ibland :')
hur många har du varit riktigt kär i? - Har inte räknat :3
vad för sorts killar faller du för? - Öhm, olika c:
har du kysst en kompis någon gång? - Jao
hur många har du haft sex med? - Sa jag inte att ja va oskuld nyss ? (a
hur många har du varit tillsammans med? - Har inte räknat :3
Tio frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Mathilda och Melina :'D
vem skulle du vilja träffa just nu? - Mathilda, Melinda, Sofia, Lydia, Bella, Sandra, Milla, Viktoria, min släkting Amanda ♥
vem saknar du mest just nu? - Mathilda, Viktoria och massa fler ♥
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? Viktoria skulle jag tro ♥
vem krama du senast? - Sofia :') Lite failat och så menmen!
vem står dig närmast? - Mathilda! ♥
vem vill du träffa oftare? -  Viktoria. Har inte träffat henne på så länge! ♥
vem är mest partyprisse? - Ojdå, ingen anning (a
vem ringer du när du är ledsen? - Jag ringer aldrig till någon, men jag smsar typ Melinda, Mathilda ibland Sofia, men jag är inte ledsen så ofta :')
vem är snyggast? - Alla såklart ♥
'Din mobiltelefon
vilka finns på "inkomna samtal"? - Hähä, mamma och pappa. Ringer som sagt aaldrig till någon och mina kompisar ringer inte mig heller xd
vem ringde dig senast? - Mamma typ.
vem smsar du oftast med? - Mathilda, Melinda, Sofia, Alle typ :')
vad stod det i senaste smset du skickade? - Nejda! :'o
vad har du för bakgrundsbild? - Hörlurar och Takida cd, haha xd
vad står det på anteckningar? - Anteckningar? Tror inte jag har det på min mobil? (a
vem ringde du senast? - Bella. :')
vad har du för mobil? - HTC Desire
spelar du wordfeud? - Näe, gjorde det förut, men jag förlorade alltid så jag sluta xD
 
Farligheter
snusar du? - Nej!
har du snott något från en affär någon gång? - Ett plåster (a
brukar du röka? - Nej!
har du tagit droger? -  Nej!
känner du folk som tar droger? - Tror de :3
har du blivit jagad av polisen? - Nej.
har du druckit så mycket att du spytt? - Nej.
dricker du alkohol varje helg? - Nej
skulle du kunna testa droger? - Aldrig!
skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - Inte en anning !
har du varit i slagsmål någon gång? - Hm, ingen tror jag xd
Random
sover du med dörren öppen eller stängd? - Stängd!
har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Nej
tror du två ex kan vara vänner? - Tror jag nog.
skulle du vilja vara berömd? - Absolut inte!
har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - Ne, det tror jag inte!
skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? - Neej
brukar du tänka innan du talar? - Hm, jag tänker mer efter, om vad jag skulle kunna ha sagt istället.
känner du någon som är oskuld? -Jao
skulle du vilja tatuera dig? var? -Ja! Absolut, önskar mig det i julklapp :'D Vill attuera mig på handleden :'D
har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - Nja!
skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - Det vet jag inte, dom sover väl då tror jag. 
tror du andra tycker illa om dig? - Ja, det tror jag säkert!
 
Hihihihihhi, hade inget att göra så fick bli en sån här igen! 
Fixade förresten mitt hår till snelugg igen nu, så får se i morgon om det blir bra eller om jag fortsätter ha min "mittbena" eller vad det nu blir :')
 
Puss :*

Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Haha har du kysst en kompis? (A)
Pusselipuss <3

Svar: Hehe, lite kanske? (aPusspuss <3
Fanny

2012-08-12 @ 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0