Sjukt trött!

Även om klockan vara är kvart i tio så är jag sjukt trött redan. Det här med skolan och vakna tidigt är inte bra för man blir alltid så galet trött. Så jag ska i alla fall ta på mig pyjamasen och fixa mig och sen krypa ner i sängen och sova hela natten. I morgon åker jag med mamma och pappa in till Kalmar, ska kolla på lite tröjor och kanske ett par jeans. Får se vad mina pengar räcker till. Sen på måndag är det skola igen och jag vill verkligen inte gå dit! Vill dit för att snacka med rektorn om det går att byta linje och skola, sen vill jag åka hem. Trivs faktiskt inte där alls...
Så jag hoppas på att det finns plats på media linjen. Men nu ska jag inte skriva mer om skolan.
Från och med i morgon lovar jag att ta mer bilder på "Dagens outfit" och att ta mer bilder över huvud taget. Har helt enkelt inte orkat det nu när det vart skola och allt. Har kännt mig typ helt nere dom senaste dagarna. Kan ju börja med att ta med mig kameran in till Kalmar i morgon då. 
Åh, men nu ska jag verkligen sova, sitter och håller på att somna redan nu. 
Kommer ihåg när min lilla Zeld avar såhär liten, precis när jag fått hem henne och Zonja ♥
Föresten så var det en räv som tog min lilla Zonja bebis, för det stod en räv i trädgården idag på mogonen :'o
 
Aa, men pussnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0