Träffat lite släkt!

Hey!
Har ju som sagt vart hos tandläkaren idag, gick himla bra! Sen när jag kom hem därifrånn så ringde Gun och sa att jag skulle komma med hennes surfplatta sak, och när jag kom dit så var det massa saknade släktingar där, typ Amanda, Ida, Noa, Mattis, Jonas. Sen kom även Pygge, Malin, Dennis, Cina, Malins barn. Så ja, det var grymt kul att se mina söta släktingar. Har inte träffat dom på sjukt länge! Så där satt vi och pratade massa om allt möjligt och fina minnen från Amandaa, Noas, Cinas, mammas och mina semestrar, kom då på hur kul vi hade där på Gotland ♥
Ja, sen åkte vi hem därifrån och nu sitter jag här och ska se massa filmer. Och i morgon är det ju som sagt begravning för Tommy med.. 
Pusshejdå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0