Tråkig dag!

Hey!
Denna dagen har varit tråkig. Har inte gjort någonting alls. Har inte orkat göra något, min rygg värker satan och massa sånt. Har suttit hela dagen och funderat på hur jag ska göra med mitt hår, funderar på att färga det svart igen så jag slipper alla färgings problem. Men har as lite pengar just nu. Skulle hittat på något med Mathilda nu, men kom inte på något. så nu blir det väl antagligen en film och vattenmelons bitar. Oja, jag har tråkigt idag! Har inte heller tagit några bilder idag. Så tråkigt har jag! Usch. Men i morgon kommer förhoppningsvis Lydia hit ett tag och så :')
Förresten så saknar jag att åka skateborad. Gör ju inte det längre, men ska övertala mig själv om att pröva det igen snart. 
Andra saker som jag har slutat med är faktiskt att dricka energidrycker och att ära godis, eller jag slutade äta godis idag klockan 5, så aa, men ska inte äta godis fram til jul :'D Wohoho! 
Men nus ka jag se en film eller något.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0