Dagens outfit 7 december

Hej!
Idag är det fredag igen, awesome! Så först skola med bara roliga lektioner, foto, musik och sen ska vi se musikal som treorna gjort. Sen efter skolan ska jag hem och packa, fixa lite. Sen till Amanda på Oknö och stanna där tills på söndag. Massa awesome, massa spelnde osv. Det är min dag och helg, så jag kanske inte uppdaterar så mycket nu i helgen, men ska ta med min dator och kamera och allt så får vi se. 
Jag hat även hunnit ta bilder på dagens outfit idag.
Tröja: Gina tricot // Linne: H&M // Byxor: Gina tricot // Mössa: Cubus
Set är kallt ute så måste ha mössa på mig, men det är skönt :3
 
Nu ska jag försöka cykla iväg till bussen, hoppas på att det går och jag inte kör ihjäl mig, det låter onödigt. Får väl gå annars, men då missar jag bussen, och det är kaos då! Äsch, jag märker hur det går. 
Men är taggad på en rolig skoldag med massa roliga vänner och sen en awesome helg med bäste vän. Tummen upp för det (y
 
Men bloggar sen, pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0