Dagens outfit!

Hej vänner!
Idag är en sån där dag då jag verkligen inte orkar fixa verken mitt hår eller ta fram några bra kläder. Tog bara det första jag kunde hitta och håret lät jag va som det va när jag vaknade. Jag orkar inte med det idag. Jag vill bara sova. 
Jag börjar ju vid 10 idag, men är som alla andra måndagar redan uppe och ska snart bege mig till skolan i detta awesome söiga väder. Dock tar det 30 minuter att gå ut till bussen, men har jag tur kanske pappa kan köra mig (a
Tröja: H&M // Byxor: BikBok
Whoop whoop mot skolan osv.
Åh, jag orkar inte med mig själv idag. Kaos! 
 
MEn idag går jag tydligen bara till 12.45 i skolan, sen hem och mysa ner mig i sängen med en film och varm choklad och sen se julkalendern. 
Har inga läxor eller prov nu vad jag vet, så kan chilla himla massa!
Puss :*
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt:)

2012-12-03 @ 08:09:30
Postat av: Anonym

snyggt :)

Svar: Aw, tack! :)
Fanny

2012-12-03 @ 08:09:40
URL: http://ibeliveinyou.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0