Dag 1.

Dag 1 ~ Lite om mig själv.

Ja, jag heter då Fanny och är 16 år. Jag bor i en litet "stad" som heter Ålem som ligger nära Kalmar. Jag har 2 hästar, 2 kaniner och 3 kissekatter. Jag älsakr färgen rosa, djur, shoppa, kläder, musik och va med vänne roch min familj ♥ Min familj består av mig, min mamma Eva, min pappa Bernie, min bror Leffe och min andra bror Billy. Dock är det bara mamma, pappa och jag som bor tillsammans. Det jag skulle vilja lära mig jätte mycket är att åka snowboard och skateboard, det verkar awesome. Jag går i 9:an om jag inte har sagt det och sökt till stylistprogrammet i Kalmar till gymnasiet tillsammans med Mathilda. Jag är väldigt svag för energidrycker, oBoy, kakor, godis, cupcakes och HELLO KITTY ! Jag har ju inte så mycket att skriva om just mig själv för jag är jätte dålig på det. Så detta får bli allt, men har ni någon fråga så är det bara att fråga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0