Stekpannan !

Shosho :)
Idag blev de skola, med massa kul :)Sen följde Mathilda med hem och vi skulle koka nudlar och grönsaker. Så när vi höll på att steka dom grönsa sakerna, så började stekpannan att brinna D: Typ panik utbröt i hela köket, tog ett tag att få den att sluta men det gick :) Men i slla fall, sen gick vi till hästen och sen åkte hon hem ;) Då åkte mammi och jag för att köpa godis som jag skulle ha i morgon med det är redan uppätet (a Sen på Lördag har mina snälla föräldrar lovat att köpa nya tapeter till mitt rum :D
En fin liten bild från idag :)
Men nu ska jag faktist städa ! Så hejdå :D

Kommentarer
Postat av: Andrea

fyfan vad läskigt, skulle typ dött ! kram <3

2012-02-06 @ 19:32:27
URL: http://andreaannas.blogg.se/
Postat av: MATHILDAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

vi äger på att laga mat, och vi ser absolut inte drogade ut på bilden nejnej :D:D:D:D:D:D:D:DD:d <3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-02-06 @ 20:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0