Bubbla!

Älskar såpbubblor! Funderar på att köpa med Hello Kitty på, jag har en med en glass, den är massa awesome :'D
Men ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag ska i alla fall se en film nu och krypa ner i min säng och lite så. Tänka på hur jag ska ha mitt freaking hår D: Det är så himla knas nu. Orkar inte fixa massa snelugg varje dag, men det se failat ut med uppsatt. Mittbena är det jag nu håller på att få. Min frisyr jag ahr haft nu i ett par dagar känns också fail. Åh, mitt hår och jag är verkligen inte vänner just nu! Eller så kan jag helt enkelt bara raka av det? :'D 
Nej, men jag ahr suttit typ as länge med att försökt göra en nice header som är såhär genomskinlig bakgrund, men det går inte, det enda som jag har gjort är detta:
 
Och då är det vit bakgrund. Men jag får klura vidare på det, annars så duger den jag har nu mycket bra. 
Men ja, vi hörs/ses i morgon, för nu ska jag se filmis icg jag ska vakna innan 11 i morgon!
 
Hejdå, och godnatt :'D

Kommentarer
Postat av: elin

hej!
fin blogg:)
å fina bilder<3

Svar: Hey! Tack :) <3
Fanny

2012-07-16 @ 10:03:53
URL: http://nyckelpiga.devote.se
Postat av: emii

haha<33 fint

Svar: Hehe, tack <3
Fanny

2012-07-16 @ 13:18:09
URL: http://jagemii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0