Can't sleep.

Sho!
Har så freaking ont i min armbåge såjag kan inte somna, typ tredje natten jag har himla svårt att somna. Dumma armbåge som håller mig vaken även om jag är massa trött. Bara för det får ni en bild på en blomma. 
Ingen speciell blomma, men mina hästar gillar dom. Haha.
Men nu funderar jag på att lägga mig och se en filmis. Har så sjukt freaking ont, det går seriöst inte att beskriva. Men ja, sak samma. Ska i alla fall sova himla länge i morgon och på onsdag blir det tandläkaren igen och hoppas då på att få veta när min tandställning ska bort, och jag hoppas verkligen att den ska bort snart, eftersom dom inte gjorde något förra gången då borde det inte vara långt kvar :')
 
Men godnatt och hoppas ni kan sova bättre än mig :')
 
 

Kommentarer
Postat av: Touqa

Hoppas du blir bättre!

Svar: Tack! Dock har det inte blivit bättre..
Fanny

2012-07-04 @ 16:12:13
URL: http://touqa.blogg.se/?tmp=

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0