Dag 15

Dag 15-Sätt din spotify lista på shuffle och ta dom 10 första låtarna som kommer och skriv vad dom betyder för dig. 
 
1: Min ängel- GMX
Betyder: Inte så mycket, jag tycker den är awesome i alla fall och han som sjunger är massa snygg!
 
2: We Got This- Clinton Cave (Feat. Enzed)
Betyder: Ingenting, jag tycker inte den är så bra egentligen, men lyssnar på den i alla fall.
 
3: Welcome To The Black Parade- Clinton Cave
Betyder: Detta var den första låten avv My Chemical Romance som jag lyssnade på ch blev helt förälskad i den, denna låten var just då den bästa jag hört, men alla höll inte med om det. Men den är awesome både med MCR och Clinton.
 
4: Best love Song- Clinton Cave, Mitchel Cave
Betyder: Alltså den betyder ingenting egentligen, men den är grym. Lyssnade på den i bussen på väg till Tyskland/Polen, men då var det inte Clinton och Mitchel som sjöng, men den är bra. 
 
5: Jar Of Hearts - Clinton Cave, Ben Chambers
Betyder: Jag älskar denna låten, awesome. Dock betyder den inte så mycket, men den är bra.
 
6: The A Team- Clinton Cave, Mitchel Cave
Betyder: Denna är också sjukt bra. Mathilda och jag lyssnade mycket på den, och den är grymt bra. Älskar denna också.
 
7: Gör Mig Hel- GMX
Betyder: Den har en himla bra mening i låten och den är awesome. Älskar den musikvideon även om Sarah Tjulander är med, men som sagt så är Gustav som sjunger himla snygg.
 
8: A Drop In The Ocean- Clinton Cave, Jesse Mann
Betyder: Asså den betyder inget, den är bara bra.
 
9:  Whistle-Flo Rida
Betyder: Så fort jag hör denna låten så tänker jag på min klass 9:B, den är awesome och den betyder massor då.
 
10: Loving You Tonight- Andrew Allen
Betyder: Den är sjukt bra. Kommer ihåg att jag såg en video om två personer som varit tillsammans i 1 år och hade denna låten då, jag satt typ och grät till den, så ja, den är bra.
 

Som ni ser så har jag inga låtar som typ betyder något för mig, dom är bara himla awesome!

Kommentarer
Postat av: Elina :)

Har en fråga, hur många läsare har du? :)

2012-07-15 @ 21:56:03
URL: http://elinaomg.blogg.se
Postat av: Elina :)

Svar: Tack så mycket! Oj men det är ju ganska mycket, själv har jag typ 13 stycken... Undrade bara ^^ Har du haft en bra dag annars? :) <3

2012-07-15 @ 22:19:59
URL: http://elinaomg.blogg.se
Postat av: Emilia-Elit ryttare Melina-Hundtjej

Kan du göra designer med flikar? :o

Svar: Nej, jag har en gratis design och då var ju dom redan där :)
Fanny

2012-07-15 @ 22:49:29
URL: http://snelpanii.blogg.se
Postat av: anna

vad heter du på instagram :p

Svar: FannyCowbells :p
Fanny

2012-07-18 @ 22:08:39
URL: http://drizzles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0