Dålig uppdatering

Hey och sorry för dålig uppdatering idag. Men det har varit så himla mycket, och jag kan inte förklara allt på bloggen. Men jag veet i alla fall att eftersom jag och min familj inte ska göra ett skit på lovet, så jag kan blogga hur mycket som helst, dock kommer jag inte ha något att blogga om... För just precis nu förstördes hela min sommar. Allt som vi hade inplanerat, att åka till Tykland och Gotland och andra roliga saker. Men nus ka vi inte göra ett dugg roliga saker. Jag ska dock försöka få mina vänner att tälta på Öland som vi planerat, men eftersom jag är så fucking oturdrabbad så kommer det väl inte bli så heller. Men jag kan ju hoppas. Så eftersom att jag inte ska göra ett dugg roligt så kan ni väl komma med lite idér om vad jag kan blogga om? Eller vad vill ni se mer av? 
Men nu funderar jag faktiskt på att ut och gå en runda med massa musik och bara rensa tankarna. Det kan behövas. 
Tänk att allt kan förändras på en dag. 

Kommentarer
Postat av: Tea [Foto]

Var med i min fototävling där priset är en bloggdesign!

http://namnetblevtea.blogg.se/2012/july/fototavling.html

2012-07-08 @ 19:29:55
URL: http://namnetblevtea.blogg.se
Postat av: erika

drickan<33!

Svar: Massa kärlek till den <33
Fanny

2012-07-08 @ 19:37:14
URL: http://eerikasplacee.blogspot.se/
Postat av: Sofia :)

Fanny? :c
Jag lovar att vi ska tälta allihopa! så fort jag kommer hem från skåne så får vi planera in någon dag :)

Svar: Åh, det låter awesome ju :)
Fanny

2012-07-09 @ 00:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0