Gammal och ny lista sak!

Hey.
Hittade en sån där gammal lista sak som jag gjorde samma dag som jag skapade min blogg. Så jag ska lägga in den nu och sen göra om samma lista igen, bara för att se vad som förändrats! :')
 
Gammal:

Namn: Fanny

Piercingar: öronen 
Längd: 175 cm 

Skostorlek: 39 (a

Hårfärg: Brunt eller ngt 

Fräknar: Jao

 

Kär? ja

Önskar du att du bodde någon annanstans?  Jao ibland (a

Tycker du att du är attraktiv? Neje ;D

Dricker du? Int alkohol

Röker du? Näe D:

Vilket schampo använder du? Ngt grönt som står där inne 

Vilken parfym använder du? Ngn som jag inte kommer ihåg vad den heter (a

Vad är du rädd för? spindlar, ormar och småkryp D:

Gillar du att tvätta? Näe x)

Gillar du berg- och dalbanor? Näe (:

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Valentines day om jag inte minns fel 

Filmen du köpte?  Bert (a

Låten du hörde: Elektropop 

Låten du laddade ner? Min data ville inte det D:

Personen du ringde? Lydde 

Personen som ringde dig? Melindas pappa xD

TV-program du såg? Öhm, bonde söker fru (a

Person du tänkte på? Jahadu många 

 

Favorit...

Låt: Alla med Green day och många andra med 

Sak att göra: Va med kompisar och hästarna 

Sport: Ridning och höjdhopp 

Dryck: Burkcola  <3

Kläder: Min kläder 

Film: väldigt många olika 

Serie: Glee 
 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Mja

Ljugit för någon? Ja, ganska länge sen tror jag...

Varit i slagsmål? Näe ;D

Träffat någon från internet IRL? Oja 

 

Antal...

Gånger du varit kär? Oj ingen anning D:

Gånger ditt hjärta brustit? Typ 4 gånger när mina djur dött och min Morfar :'( <3
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen anning

Gånger ditt namn varit med i tidningen? 15 kanke ? xD

 

Senaste...

Boken du läste? "Ge hit mobilen"

Personen du fick e-mail av? Öhh, en tjej om mina kaniner

Personen du fick brev av? hmm, Philip kanske eller Amanda för typ 4 år sen O.o
 
Personen du fick sms av? Dessa 

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår eller ngt 


Vad har du gjort idag? Skola, kompisar och hästerna 

Var det kul? Oja 

Brukar du svära mycket? Hmm aa (a

När stiger du upp på morgonen? 06.00 

Vad har du på dig? Rosa mjuisbyxor, blått linne 

Vad ska du göra ikväll? Datan, tv och sova 

Använder du hårspray? Jao, varje dag eller ngt 

Kan du stå på händer? Ingen anning 

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark eller gillar inte dom men inte Håkan heller ;D

Gillar du ketchup? Bara till pommes, annars ska det inte vara kepchup 

Är du glad nu? Tror det 

Var du glad igår? Oja 

Vad dansar du till? Musik kanske 

Kan du sjunga? Onej ;D

Spaghetti eller makaroner? Båda 

Land du vill besöka just nu? Thailand och Japan  <3

 

Nya:


Namn: Fanny

Piercingar: öronen 
Längd: 173 sm c:

Skostorlek: 40, haha (a

Hårfärg: Brunt c:

Fräknar: Jao

 

Kär? Nja.

Önskar du att du bodde någon annanstans?  Ibland, skulle vilja bo i Jönköping :')

Tycker du att du är attraktiv? Absolut inte D:

Dricker du? Ja, vatten och läsk och sånt men inte alkohol. :')

Röker du? Näe D:

Vilket schampo använder du? Hm, använder olika varje gång, men typ Dove och Hello Kitty c:

Vilken parfym använder du? Alla som jag visade i förra inlägget om just mina parfymer :')

Vad är du rädd för? Spindlar, ormar, eldar, åka båt och vaktmästare. 

Gillar du att tvätta? Ne, skulle jag väl inte kunna påstå. 

Gillar du berg- och dalbanor? Ja eller nej eller det beror, gillar ju Balder :')

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Valentines day om jag inte minns fel, hur aldrig film..

Filmen du köpte?  Dumpa honom :')

Låten du hörde: Fall for you med Clinton och Mitchel Cave ♥

Låten du laddade ner? Min dator vill inte ladda ber musik, bara filmer!

Personen du ringde? Mamma.

Personen som ringde dig? Pappa och sa lite saker så jag blev ledsen D: Har inget att göra med pappa!

TV-program du såg? Öhm typ, Morden i Midsumer igår kväll :')

Person du tänkte på? Jahadu, just nu bara en, min kusin...

 

Favorit...

Låt: Massa, typ alla Green DAy, Clinton Cave, He is we och en himla massa fler. :')

Sak att göra: Va med kompisar, shoppa, hästar, blogga, dator, se film, äta, sova och åka skateboard (a

Sport: Ridning, jag hatar sport!

Dryck: Burkcola, monster ♥

Kläder: Min vita stickade tröja jag köpte idag, mina höga byxor och mina nya vita skor ♥

Film: Typ dom flesta :')

Serie: Glee och Ghost Whisper ♥
 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Nje

Ljugit för någon? Ja, men det var ett tag sen..

Varit i slagsmål? Näe ;D

Träffat någon från internet IRL? Jajemen :')

 

Antal...

Gånger du varit kär? Oj, jag har inte räknat D:

Gånger ditt hjärta brustit? Typ alla gånger mina djur dött alltså 5 gånger och sen min morfar för länge sen och sen min kusin som dog idag då D: ♥

Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen anning

Gånger ditt namn varit med i tidningen? 14 kanske, jag gick på skytte förut och då bar mitt namn med i tidningen ;')

 

Senaste...

Boken du läste? Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan i morgon :')

Personen du fick e-mail av? Öhh,Någon bloggsak. 

Personen du fick brev av? Öhm, får ju sällan brev. Men har fått tyå från Sofia när vi var himla små, det var nog det senaste :')
 
Personen du fick sms av? Mathilda :')

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Idag, nyss, precis. 


Vad har du gjort idag? Shoppat, gråtit, ätit, gråtit, träffat storebror, bloggat, gråtit, duschat och musik.

Var det kul? Mja, shoppingen och träffa Billy men inte det sndra. 

Brukar du svära mycket? Hahah, för mycket, typ i varje mening (a

När stiger du upp på morgonen? Olika :')

Vad har du på dig? Shorts, linne och underkläder :')

Vad ska du göra ikväll? Datan, sova, äta, se film och lite så :')

Använder du hårspray? Oja, varje dag och så. :')

Kan du stå på händer? Absolut inte ):

Håkan Hellström eller The Ark? Gilalr ingen av dom D:

Gillar du ketchup? Bara till pommes och hamburage annars ska det vara lingon ;')

Är du glad nu? Lite. 

Var du glad igår? Jadå, massor :'D

Vad dansar du till? Musik :'D

Kan du sjunga? Absolut inte :'D

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti :')

Land du vill besöka just nu? Thailand och Japan och Australien :'D ♥

 

Lite likt var det? :'D


Kommentarer
Postat av: Kittie

Hur kunde du gå från 175 cm till 173? x)

Svar: Hahha, ingen aning, försökte väl vara cool och skriva att jag var längre x)
Fanny

2012-07-28 @ 20:50:20
URL: http://silverstein.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh.. Orkar inte läsa allt. blö. Jag är ganska lat, höhöhö>:D

Svar: Haha, jag orkar inte heller läsa allt c:
Fanny

2012-07-28 @ 21:10:25
URL: http://gurkandaking.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0