Home sweet home!

Hey!
Nu har jag precis kommit hem från Göteborg och Ullared. Ja vi åkte en sväng dit och kollade lite och jag var så smart och köpte ett skal till pappas mobil bara för jag skulle få byta med han och nu får jag det :'D Men det har i alla fall varit grymt varmt. Och vi hälsade även på Johanna och Jesper i typ Varberg. Awesome och se dom och alla hästar igen. Så jag har inte orkat ladda över några bilder än, men jag får göra det så fort jag kommit in från hästarna och lite sen, så ni får en bild från Universeum.
 
Jag tycker denna dinosaurier är cool!
 
Hejdå :'D

Kommentarer
Postat av: Mya

Haha, Fin Blogg! <3

Svar: Haha, tack! <3
Fanny

2012-07-25 @ 13:26:29
URL: http://amonkeyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0