Jag i läppstift :'o

Jag testa något knas läppstift hemma och det såg ju förjävligt ut på mig :'o Och ja, jag ahr snea läppar -.-
Läppstift är verkligen inget för mig :'o I alla fall inte så mörj, jag vill ju ha ett ljusrosa läppstift, men hittade inte det någon stans D: Ska föresten prova alla andra läppstift som jag hittade här hemma sen, bara för att liksom ;') Jag kan lova att jag aldrig kommer ha sån här färg på läppstift irl. Skulle ha det när jag skulle ta en ny bild till headern, sen göra den svart vit så mina läppar skulle se större ut, men headern blev inte bra och inte bilderna heller, det regnade massor då D: Får ta andra bilder någon dag framöver :') Dock ser jag inte alls ut som jag brukar på bilden, himla ful bild det är med :c
Så vad tycker ni? As ful, eller hur? :')
 

Kommentarer
Postat av: Emme

Tyckte det var fint på dig faktiskt.
Jag använde däremot rött läppstift förut men nu har jag ljusrosa läppstift, det kan man se på bilderna jag har på min blogg.
Jag fick mitt från någon box som jag fick när jag fyllde år, så jag vet inte riktigt heller vart man hittar det. ):

Svar: Åh, jag har letat överallt efter ett ljust men hittar inte det alls :(
Fanny

2012-07-29 @ 15:57:40
URL: http://olofe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0