Om en vecka!

Hey!
Idag har jag bara chillat med lite film och pizza. Har totalt glömt vilken dag det är idag. Trodde det var söndag så jag stressade himla mycket med veckans awesome blogg och kom sen på att bara är lördag :$ Idag är det exakt en vecka till jag ska till Göteborg, eller ja om en vecka är jag väl i Göteborg just nu. Mamma bokade precis hotell så vi stannar från lördag till tisdag och ska då shoppa massor och träffa Eva-Lisa och Gert-Inge, eller jag hoppas det i alla fall. Kommer i vilket fall som helst bli awesome! Nu ska jag nog sätta mig ner och teckna lite och ser hur det går. 
Gammal bild på mig och Melinda, tycker den är söt :$ Och ignorera att det ser ut som jag inte har någe hår på ett ställe, men det är ju min utväxt :$ Usch!
 
Men hejdå :'D

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Hur ser resten av sommaren ut för dig? :)Läs gärna mitt åsiker&tankar inlägg som jag nyss har skrivit, håller du med mig? Har jag rätt eller fel?http://jaasses.webblogg.se/2012/july/bloggare-tror-for-mycket-om-sig-sjalva.html#comment (direkt länk)-Svara gärna på min blogg annars får jag ju aldrig svar på frågan :P (det med den nya blogg.se designen och så)

2012-07-15 @ 03:38:48
URL: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0