Saknar!

Tittade på massa bilder från våran Polen resa och saknar det massor. Så bara för det kommer det lite bilder därifrån nu! Ni kanske har sett några av bilderna, men det skiter jag i, ni får se dom igen. Ni får även en lite beskrivning till varje bild.
Ni anar inte hur mycket godis vi åt under den resan :'o
Vi åt massa Mc Donalds mat med.
Jag hade himla knasiga vänner där!
Åt massa energidrycker och drack massa Hello Kitty gottis ungefär hela tiden!
Jag hade fortfarande massa knas vänner med mig!
Kossa ♥
Melinda tror att hon är cool bara för hon står på både västra och östra sidan av Berlin, men där har hon fel!
Jag tycker om mina knas vänner himla mycket! ♥
Ännu felr knas vänner!
Jag tyckte inte om varken Autswitz eller Birkenau. Dom var hemska :c
Knas!
Sofa, Melida, Lydia och jag åt awesome China mat ♥
När alla andra köpte vatten, frukt och bra mat/saker att ha med sig nästa dag då vi skulle åka himla länge så köpte jag Hello Kitty kakoe, Hello Kitty glass, Hello Kitty yoghurt, Hugo festis coh sött kinderägg och åt upp allt precis när jag kommit hem (a ♥
Både Lydia och Melinda fick sova i riktiga sköna sänger i Krakow!
 
 
Det var alla bilder som ni får nu, för nu ska jag fixa mig :')

Kommentarer
Postat av: Kittie

Sv; Den allra minsta? c:

2012-07-27 @ 10:55:27
URL: http://silverstein.blogg.se/
Postat av: Blena

Fina bilder! :)

Svar: Tack! :)
Fanny

2012-07-27 @ 11:21:51
URL: http://blenaas.devote.se
Postat av: Rosse

Fina bilder :)
och gillar du hello kitty ? :D

Svar: Tack! :) Jag älskar Hello Kitty :D
Fanny

2012-07-27 @ 12:46:47
URL: http://rossesbilder.blogg.se/
Postat av: Sofa tydligen??? ;)

Ååh nu saknar jag också det :/ <3

Svar: Åh, hela resan var rolig :) <3
Fanny

2012-07-27 @ 12:55:12
Postat av: Hallonet

Blev så suger på godis efter jag sett första bilden

Svar: Haha, det blev jag med nu!
Fanny

2012-07-27 @ 19:51:58
URL: http://amonkeyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0