Amanda Gästbloggar!

Ämen tjenare! Amanda här!
Hur är låget med er då? Själv är det bra. Sitter i Fannys säng och käkar godis och dricker Monster. 
Undrar varför man döper en dryck till Monster. Kanske är det monster som gör den? :O Kanske en stor fabrik med massa monstermänniskor! Jag måste gå till botten med detta.
Senare ska vi iallafall till Fannys hästisar. Jag vet inte om hon ska rida eller något., Men det är sådant man märker :) Ska bli awesome att se dom igen. Det var över två år sedan jag och Fanny umgicks sist. Men men.
Nu ska jag bara vänta på att Fanny ska bli klar på toan " tror hon gör nummer två" och sedan ska vi vänta på att min kamera ska bli klar. Sedan drar vi nog till hästarna. See you later alligator!

Kommentarer
Postat av: Melinda <3

Fint inlägg Amanda (krusidullen) Olsson :D Tycker du kan gästblogga någon mer gång ;)

2012-06-03 @ 20:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0