Ångra!

Åh, just nu känner jag att jag ångrar mig att jag färgade mitt hår brunt. Åh, det händer alltid när jag färgar håret. Men jag får väl helt enkelt leva med det. Får väl försöka övertala mamma att bleka och fixa det i sommar eller får jag helt enkelt göra det utan att hon får reda på det, men nu får jag bara chilla läget med min nya färg, som jag ångrar. Jag vill ju ha LJUST hår, och så är jag så sjukt dum och färgar det brunt :'o Jag borde tänka lite innan jag gör något. FML. Tänk om alla tycker det ser förjävligt ut :'o
Men ni får inte säga massa elaka saker om det i morgon, ni behöver ju inte säga typ "Fan vad fult det blev, förstår verkligen att du ångrar dig. Du passa verkligen inte i det!" Ni kan säga typ "Jag tycker att du passade i detta, men du passade bättre i det förra." Eller något i form av det. För då får jag inte lika mycket ångest över detta. Så i morgon får ni se det och då får ni även kommentera vad ni tycker. Jag själv tycker att mitt förra var finare ):

Hejdå!
Trackback
RSS 2.0