Dagens första sommarlovs outfit!

Hey alla awesome pepz! ♥

T-shirt: New Yoker  Short: Berlin  Skor: H&M  Smultron: Dikeskanten

Idag har det verkligen varit awesome! Har gjort massa awesome saker så som spelat kubb, ridit och plockat smultrisar och ätit dom med massa glass :'D Ser ni vad stora och många smultronisar som jag håller i? Dom var galet goda! Sen kan ni ignorera att jag inte har någor smink idag och att det syns grymt väl och att mitt håt är typ massa knas! Men nu ska jag nog ut igen och se vad jag kan hitta på. Det märker vi. Bloggar absolut mer senare, men det blir inte alls måna inlägg just nu eftersom jag har så mycket att göra, typ jobba på min solbränna. Och på tisdag börjar jag sommarjobba hos pappa också, då blir det inte heller så mycket uppdaterat, dock kan jag inte va med mina vänner under den tiden som jag jobbar, vilket är masa tråkigt ): Men sen har jag massa tid för både kompisar och bloggande. 
Vet ni? Mamma och jag pratade om att ta en sista minuten resa till ett varmt land istället för till Tyskland eller Polen och Göteborg, bara att pappa ska gå med på det, vilket både mamma och jag hoppa :'D Jag vill sola och bli brun och bara vara utomlands :'D Men jag skriver mer om det senare ju :'D Grymt glad är jag om det blir så :'D

Men nu ska jag ut igen, så skriver mer sen. Tror också att Amanda ska komma idag och sova till i morgon, sen hade jag inplanerat att tälta med Mathilda från i morgon tills på tisdag, men då ska jag ju jobba :'o Får snacka med henne om det :'D

Hejdå :'D


Kommentarer
Postat av: Julia

Aw, fin! Älskar din t-shirt!

Svar: Aw tack :) Gillar den också :)
Fanny

2012-06-17 @ 16:55:50
URL: http://junkey.blogg.se/
Postat av: Lou

Neeej vad gott med smultron! Fiiint:)

Svar: Oja, verkligen gott :)
Fanny

2012-06-18 @ 12:57:22
URL: http://flickangosta.blogg.se
Postat av: Lyzmelk

åh bjuda på smultron? :) <3

Svar: Självklart :) <3
Fanny

2012-06-18 @ 17:49:54
URL: http://lyzmelk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0