Detta visste ni om mig!

Här kommer flera saker som ni kanske inte visste om mig!
 
* När jag var liten så klippte jag mig med en sax i läppen, därför är min läpp lite sne :$
* Jag har haft 24 kaniner, samtidigt!
* Jag kommer fortsätta att blogga även om ingen läser min blogg, visst det är några underbarlingar som läser den, men jag är sämst på att blogga, men kommer ändå alltid att göra det!
* Det kommer aldrig att bli någon ny eller till bloggare på denna blogg, utan det komemr bara vara jag!
* När jag var liten så älskade jag Nanne Grönwall.
* Jag blev galet rädd för myror när min faster visade mig dom med ett förstoringsglas och då var jag kanske 4 år.
* Jag hatar min naturliga hårfärg galet massa!
 
Denna bild är som sagt från 2006. men jag bjuder på denna! Där har jag min naturliga hårfärg med!
 
Men hoppas ni som läser min blogg nu, verkligen stannar här ett tag :'D Skulle vara awesome! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0